- Blev medlem
- 29 Mars 2018
- Meddelanden
- 591
- Mottagna reaktioner
- 375
- Poäng
- 487
Nu har det gått två månader på raken utan att jag fått någon elräkning från Vattenfall. Finns alltså ingen "skapad" faktura. Förra året hoppade de en månad och då ringde jag och fick till svar att " så länge ingen räkning är skapad så behöver du inte oroa dig för då går det inte att betala, det kommer senare".
Det blir tre månaders ihopslagning alltså, minst, och jag har ju horribla elpriser ytterligare ett år så jag börjar känna mig kvävd. Jag lägger undan pengar och har koll på förbrukningen men jag tycker ändå att det här är väldigt konstigt. Någon som vet varför denna el-jätte inte skapar fakturor enligt överenskommelse?
Det blir tre månaders ihopslagning alltså, minst, och jag har ju horribla elpriser ytterligare ett år så jag börjar känna mig kvävd. Jag lägger undan pengar och har koll på förbrukningen men jag tycker ändå att det här är väldigt konstigt. Någon som vet varför denna el-jätte inte skapar fakturor enligt överenskommelse?